Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-30 19:39 |
SM ISO690:2012 STANCIUC, Zinaida. Analiza politicilor educaționale curriculare internaționale privind procesul de educație timpurie. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 35-41. ISBN 978-9975-132-45-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015 | ||||||
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 35-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article is made an analysis of the pre-school education curriculum of the Russian Federation, Ukraine and Norway. The issued aspects are enumeration of the normative acts that served as base for the elaboration of each country’s curriculum, defined by the principles of each country’s education and the characteristics and particularities of early children’ education. |
||||||
|