Analiza politicilor educaționale curriculare internaționale privind procesul de educație timpurie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
278 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-30 19:39
SM ISO690:2012
STANCIUC, Zinaida. Analiza politicilor educaționale curriculare internaționale privind procesul de educație timpurie. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 35-41. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Analiza politicilor educaționale curriculare internaționale privind procesul de educație timpurie


Pag. 35-41

Stanciuc Zinaida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

In this article is made an analysis of the pre-school education curriculum of the Russian Federation, Ukraine and Norway. The issued aspects are enumeration of the normative acts that served as base for the elaboration of each country’s curriculum, defined by the principles of each country’s education and the characteristics and particularities of early children’ education.