Formarea la elevii claselor primare a competenţelor specifice educaţiei fizice (aspect teoretico-metodologic)
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
222 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 11:04
SM ISO690:2012
SAVA, Panfil, ILESCU, Silvia. Formarea la elevii claselor primare a competenţelor specifice educaţiei fizice (aspect teoretico-metodologic). In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 11-16. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Formarea la elevii claselor primare a competenţelor specifice educaţiei fizice (aspect teoretico-metodologic)


Pag. 11-16

Sava Panfil1, Ilescu Silvia2
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

Physical education from primary school is an important component of the educational system being focused on the formation and development of pupils’skills. School physical education curriculum for primary school, through scheduled educational content ensure formation and development of pupils’cognitive, psychomotor and attitudinal (behavioural) competences. The effectiveness of the educational process for training and development of transversal and specific skills for physical education depend on a variety of factors:deliberate didactic designing (adequate on pupils particularities of ages,taking into account of the positive transfer of qualities and motric skills.); rational selection of educational resources; using nontraditional forms and methods of training and assessment; disciplinarity teaching, etc.