Educaţia financiară în epoca digitală: analiza politicilor
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
881 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 11:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:336 (4)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3950)
Финансы. Государственные финансы. Финансы государственного сектора. Банковское дело. Деньги (1781)
SM ISO690:2012
SABĂU, Lidia. Educaţia financiară în epoca digitală: analiza politicilor. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 95-102. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470

Educaţia financiară în epoca digitală: analiza politicilor

Financial education in the digital age: analysis of related policies

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.12
CZU: 37.015:336

Pag. 95-102

Sabău Lidia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2022


Rezumat

Educaţia financiară, din perspectivele politicilor şi strategiilor existente, ar trebui studiată de la vârste cât mai fragede, astfel încât să încurajeze un comportament financiar responsabil al viitorilor adulţi. Strategiile guvernelor au rolul de a aşeza acest tip de educaţie în sfera interesului naţional, pentru ca exersarea în mediul online a unor abilităţi din domeniul financiar să poată îmbunătăţi considerabil atitudinile tinerelor generaţii în viaţa reală referitoare la gestionarea eficientă a banilor. Autoarea lucrării de faţă a analizat aceste strategii, cu scopul de a contura perspectivele mai multor ţări în această direcţie şi de a sintetiza beneficiile politicilor educaţionale.

Financial education, from the perspective of existing policies and strategies, should be studied from an early age so as to encourage responsible financial behavior of future adults. Governments’ strategies are to place this type of education in the realm of the national interest, so that practicing financial skills online can greatly improve the attitudes of young generations in real life regarding the efficient management of money. The author of this paper has analyzed these strategies in order to outline the perspectives of several countries in this direction and to summarize the benefits of educational policies.

Cuvinte-cheie
educație financiara, analiza strategiilor naţionale, resurse digitale,

Financial education, analysis of national strategies, digital resources