Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
881 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:336 (4) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3950) |
Финансы. Государственные финансы. Финансы государственного сектора. Банковское дело. Деньги (1781) |
SM ISO690:2012 SABĂU, Lidia. Educaţia financiară în epoca digitală: analiza politicilor. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 95-102. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.12 | ||||||
CZU: 37.015:336 | ||||||
Pag. 95-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia financiară, din perspectivele politicilor şi strategiilor existente, ar trebui studiată de la vârste cât mai fragede, astfel încât să încurajeze un comportament financiar responsabil al viitorilor adulţi. Strategiile guvernelor au rolul de a aşeza acest tip de educaţie în sfera interesului naţional, pentru ca exersarea în mediul online a unor abilităţi din domeniul financiar să poată îmbunătăţi considerabil atitudinile tinerelor generaţii în viaţa reală referitoare la gestionarea eficientă a banilor. Autoarea lucrării de faţă a analizat aceste strategii, cu scopul de a contura perspectivele mai multor ţări în această direcţie şi de a sintetiza beneficiile politicilor educaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie educație financiara, analiza strategiilor naţionale, resurse digitale, Financial education, analysis of national strategies, digital resources |
||||||
|