Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 22:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (154) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
![]() GOLUBIŢCHI, Silvia. Particularitățile evaluării moderne în procesul de învățământ. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 281-285. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 281-285 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea modernă este privită ca unt tot întreg, alături de predare și învățare și se evidențiază prin faptul că s-a depăşit faza de asimilare sau de punere a semnului egalităţii între măsurare şi evaluare. Caracteristicile evaluării moderne derivă din introducerea acelor instrumente TIC, care valorifică achizițiile elevilor și presupune patru acțiuni coerente, dintre care acţionează activ, colectează date diverse preventiv şi continuu, centralizează datele colectate, combină evaluarea şi intervenţia. Rezultatele şcolare reprezintă achiziţii ale elevilor în domeniul cognitiv-cunoştinţe, priceperi, capacităţi, abilităţi și comportamente care contribuie la dezvoltarea personalităţii elevului. În legătură cu rezultatele școlare se utilizează frecvent termenii „rezultat”, „performanță”, „competență”, „progres școlar” |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, evaluare modernă, caracteristici ale evaluării moderne, rezulte școlare, acțiuni coerente., evaluation, modern evaluation, characteristics of modern evaluation, school results, coherent actions. |
||||||
|