Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 11:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851+004 (5) |
Воспитание. Обучение. Образование (14391) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4189) |
SM ISO690:2012 DRUŢA, Rodica. Aspectul psihologic al caracteristicilor specifice instruirii matematicii în liceu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 119-127. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.119-127 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.119-127 | ||||||
CZU: 372.851+004 | ||||||
Pag. 119-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În era digitală, integrarea tehnologiilor informației și a comunicațiilor în predarea matematicii în liceu este o necesitate. Integrarea corectă a TIC, ca instrument de asigurare a eficienței învățării, necesită o abordare complexă a fenomenului sub aspect psihologic și pedagogic, în vederea identificării condițiilor optime de integrare TIC în predarea matematicii în liceu. Acest articol este orientat spre identificarea caracteristicilor specifice predării matematicii în liceu sub aspectul psihologic, în vederea conturării unei imagini de ansamblu, asupra avantajelor utilizării TIC, dar și riscurilor generate de utilizarea incorectă a TIC în procesul instructiv la matematică |
||||||
Cuvinte-cheie integrare eficientă, tehnologii informaționale și comunicație, platforme educaționale, cadre didactice, elevi, tehnologii digitale, efficient integration, digital technologies information and communication technologies, educational platforms, teachers |
||||||
|