Aspectul psihologic al caracteristicilor specifice instruirii matematicii în liceu
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
386 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 11:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851+004 (5)
Воспитание. Обучение. Образование (14391)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4189)
SM ISO690:2012
DRUŢA, Rodica. Aspectul psihologic al caracteristicilor specifice instruirii matematicii în liceu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 119-127. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.119-127
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Aspectul psihologic al caracteristicilor specifice instruirii matematicii în liceu

The psychological aspect of the specific characteristics of teaching mathematics in high school

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.119-127
CZU: 372.851+004

Pag. 119-127

Druţa Rodica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

În era digitală, integrarea tehnologiilor informației și a comunicațiilor în predarea matematicii în liceu este o necesitate. Integrarea corectă a TIC, ca instrument de asigurare a eficienței învățării, necesită o abordare complexă a fenomenului sub aspect psihologic și pedagogic, în vederea identificării condițiilor optime de integrare TIC în predarea matematicii în liceu. Acest articol este orientat spre identificarea caracteristicilor specifice predării matematicii în liceu sub aspectul psihologic, în vederea conturării unei imagini de ansamblu, asupra avantajelor utilizării TIC, dar și riscurilor generate de utilizarea incorectă a TIC în procesul instructiv la matematică

In the digital age, the integration of information and communication technologies in the teaching of matematics in high school is a necessity. The correct integration of ICT, as a tool to ensure the efficiency of learning, requires a complex approach to the phenomenon from a psychological and pedagogical point of view, in order to identify the optimal conditions for integrating ICT in teaching mathematics in high school. This article is aimed at identifying the specific characteristics of teaching mathematics in high school from a psychological point of view, in order to outline an overview of the benefits of using ICT, but also the risks posed by the incorrect use of ICT in the mathematics instruction process

Cuvinte-cheie
integrare eficientă, tehnologii informaționale și comunicație, platforme educaționale, cadre didactice, elevi, tehnologii digitale,

efficient integration, digital technologies information and communication technologies, educational platforms, teachers