Articolul precedent |
Articolul urmator |
303 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-27 09:57 |
SM ISO690:2012 ŞTAHOVSCHI, Ada. Contribuția managementului clientelei la creșterea valorii de piață a băncii. In: Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE, 16-17 septembrie 2016, Bălți. Bălți: Editura acreditata CNCSIS, 2017, pp. 401-405. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE 2017 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilitifii economico-mana geriale pentru dezvoltarea durabill a economiei regionale in conditiile integrlrii in UE" Bălți, Moldova, 16-17 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 401-405 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Strengthening relationships with clients is the key issue in the bank's market value maximization. Increasing the volume of revenues from customer relations in conditions of strict control of cost dynamics implicitly lead to increased profitability the bank - customer relationship. Customer management aims to attract new clients, meeting their needs and service level information allowing recording their long-term loyalty to create market value for the bank. Customer relationship management is an important tool not only loyal customer base by making sales - crossed but by taking proactive actions of the resale of products to customers as time. |
||||||
Cuvinte-cheie management, bank-client relations, tax, banking products and services |
||||||
|