Reconceptualizarea managementului evaluării rezultatelor școlare în Republica Moldova
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
334 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091(478) (2)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2121)
SM ISO690:2012
CALEACHINA, Olga. Reconceptualizarea managementului evaluării rezultatelor școlare în Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 9-12. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806124
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455

Reconceptualizarea managementului evaluării rezultatelor școlare în Republica Moldova

Reconceptualizing the Management of School Results Evaluation in the Republic of Moldova

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806124
CZU: 373.091(478)

Pag. 9-12

Caleachina Olga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 decembrie 2021


Rezumat

În articol este abordată necesitatea analizării tendințelor de modernizare în domeniul managementului evaluării rezultatelor școlare și a reconceptualizării acțiunii evaluative din perspectiva instruirii și evaluării autentice a noilor concepte educaționale. În acest sens, se conturează posibilitatea evaluării rezultatelor școlare formulate în termeni de competență școlară în baza unor strategii eficiente și cu aplicarea unor instrumente specifice.

The article addresses the need to analyze the various modernization trends in the field of the management of school results evaluation and the reconceptualization of evaluation action from the perspective of training and an authentic evaluation of new educational concepts. In this sense, we can see the possibility of evaluating school results as formulated in terms of school competence, based on efficient strategies and with the application of authentic evaluation tools.

Cuvinte-cheie
managementul evaluării rezultatelor școlare, strategii, tendințe de modernizare, reconceptualizare, calitate, politici educaţionale,

management of school results evaluation, Strategies, modernization trends, reconceptualization, Quality, Educational policies