Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
334 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091(478) (2) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2121) |
SM ISO690:2012 CALEACHINA, Olga. Reconceptualizarea managementului evaluării rezultatelor școlare în Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 9-12. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806124 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806124 | ||||||
CZU: 373.091(478) | ||||||
Pag. 9-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată necesitatea analizării tendințelor de modernizare în domeniul managementului evaluării rezultatelor școlare și a reconceptualizării acțiunii evaluative din perspectiva instruirii și evaluării autentice a noilor concepte educaționale. În acest sens, se conturează posibilitatea evaluării rezultatelor școlare formulate în termeni de competență școlară în baza unor strategii eficiente și cu aplicarea unor instrumente specifice. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul evaluării rezultatelor școlare, strategii, tendințe de modernizare, reconceptualizare, calitate, politici educaţionale, management of school results evaluation, Strategies, modernization trends, reconceptualization, Quality, Educational policies |
||||||
|