Motivation and its challenges to learning
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
756 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 02:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:159.947.5 (3)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Психология (3397)
SM ISO690:2012
DUMITRU TĂBĂCARU, Cristina. Motivation and its challenges to learning. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 43-48. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779525
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Motivation and its challenges to learning

Motivația și provocările în învățare

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779525
CZU: 37.015.3:159.947.5

Pag. 43-48

Dumitru Tăbăcaru Cristina
 
University of Pitesti
 
 
Disponibil în IBN: 25 decembrie 2021


Rezumat

Motivation is crucial to education; it is a main factor that can drive humans to autonomous and independent learning. It is a complex system and it is individually organised making difficult to offer precise recommendation. A sound understanding of physiological and psychological processes that triggers human behaviours is vital to a good educational design that will flow naturally according to students’ development. The article aims to do an analysis of recent and fundamental theories on motivation and learning in order to propose to educational professionals some key elements that will strengthen learning motivation and will facilitate teaching and teaching programmes designing. The ground of the article is the fact proven by a great number of studies that show great correlation between students' motivation and positive learning effects. This theoretical article addresses an important question regarding the understanding of motivation: what drives our motivational system and what interferes/compete with the motivation to learn new things, to explore and adapt to novelty (novel problem, task, event, situation, context, etc.)

Motivația este crucială pentru educație; este un factor principal care poate conduce oamenii spre învățarea autonomă și independentă. Este un sistem complex și se organizează individual, ceea ce face dificilă oferirea de recomandări precise. O înțelegere solidă a proceselor fiziologice și psihologice, care declanșează comportamentele umane, este vitală pentru un bun design educațional care va curge în mod natural în funcție de dezvoltarea elevilor. În articol ne propunem să facem o analiză a teoriilor recente și fundamentale despre motivație și învățare pentru a propune profesioniștilor din învățământ câteva elemente-cheie care vor consolida motivația învățării și vor facilita predarea și proiectarea programelor de predare. Baza fundamentală a articolului este susținută de un număr mare de studii care arată o corelație puternică între motivația elevilor și efectele pozitive ale învățării. Este abordată o întrebare importantă în ceea ce privește înțelegerea motivației: ce conduce sistemul nostru motivațional și ce interferează / concurează cu motivația în învățarea de lucruri noi, de a explora și de a se adapta la nou (o problemă, sarcină, situație, nouă, un eveniment, context nou etc.)?

Cuvinte-cheie
learning, motivation, learning theories, motivation drive, intervention, development, goals,

învăţare, motivaţie, teorii ale învățării, motivaţie, intervenție, dezvoltare, obiective