Articolul precedent |
Articolul urmator |
505 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 11:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
657.6 (195) |
Бухгалтерия. Бухгалтерский учет (945) |
SM ISO690:2012 GROSU, Maria, ROBU, Ioan-Bogdan. Creșterea valorii comunicaționale a raportării în audit prin includerea aspectelor cheie. In: Contabilitatea: şi educaţia contabilă în societatea digitală, Ed. 8, 4-5 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediția 8, pp. 97-103. ISBN 978-9975-127-67-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Contabilitatea Ediția 8, 2019 |
||||||
Conferința "Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală" 8, Chişinău, Moldova, 4-5 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 657.6 | ||||||
JEL: M41, M42, M48 | ||||||
Pag. 97-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Raportarea în audit a cunoscut numeroase modificări de-a lungul timpului, cele mai recente fiind cele care se referă la includerea aspectelor cheie de audit drept secțiune separată în cadrul raportului de audit. Scopul acestei cerințe vizează sporirea valorii comunicaționale a raportului de audit prin asigurarea unei mai mari transparențe care să vină în sprijinul părților interesate. În acest context, prezintă interes în ce măsură rapoartele de audit ale entităților cotate la Bursa de Valori București (pe piața principală) emise după aplicarea noilor cerințe de raportare în audit asigură o valoare comunicațională sporită. Studiul de față încearcă să surprindă tocmai aceste aspecte. |
||||||
Cuvinte-cheie raport de audit, aspecte cheie de audit (KAM), transparența în audit, valoare comunicațională a raportului de audit |
||||||
|