Creșterea valorii comunicaționale a raportării în audit prin includerea aspectelor cheie
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
505 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 11:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657.6 (195)
Бухгалтерия. Бухгалтерский учет (945)
SM ISO690:2012
GROSU, Maria, ROBU, Ioan-Bogdan. Creșterea valorii comunicaționale a raportării în audit prin includerea aspectelor cheie. In: Contabilitatea: şi educaţia contabilă în societatea digitală, Ed. 8, 4-5 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediția 8, pp. 97-103. ISBN 978-9975-127-67-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contabilitatea
Ediția 8, 2019
Conferința "Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală"
8, Chişinău, Moldova, 4-5 aprilie 2019

Creșterea valorii comunicaționale a raportării în audit prin includerea aspectelor cheie

CZU: 657.6
JEL: M41, M42, M48

Pag. 97-103

Grosu Maria, Robu Ioan-Bogdan
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2021


Rezumat

Raportarea în audit a cunoscut numeroase modificări de-a lungul timpului, cele mai recente fiind cele care se referă la includerea aspectelor cheie de audit drept secțiune separată în cadrul raportului de audit. Scopul acestei cerințe vizează sporirea valorii comunicaționale a raportului de audit prin asigurarea unei mai mari transparențe care să vină în sprijinul părților interesate. În acest context, prezintă interes în ce măsură rapoartele de audit ale entităților cotate la Bursa de Valori București (pe piața principală) emise după aplicarea noilor cerințe de raportare în audit asigură o valoare comunicațională sporită. Studiul de față încearcă să surprindă tocmai aceste aspecte.

Cuvinte-cheie
raport de audit, aspecte cheie de audit (KAM), transparența în audit, valoare comunicațională a raportului de audit