Articolul precedent |
Articolul urmator |
512 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 14:11 |
SM ISO690:2012 ILICCIEV, Maxim. Particularitățile formării calităților adaptive la elevii neglijați socio-pedagogic. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 86-90. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru fiecare copil, o întâlnire cu un profesor, întruchipează tot ceia ce ține de procesul de învățare, relații cu ceilalți, obiecte specifice, lecții și viața școlară în general. Dar acest lucru se va întâmpla numai dacă profesorul vede o personalitate unică în fiecare elev, va lua în calcul în mod constant această descoperire, simțind și luând în considerare problemele copiilor, empatizând cu succesele și eșecurile lor, dacă va căuta întotdeauna noi căi de comunicare eficientă cu aceștia, fiind ferm convins că elevii vor să fie partenerii săi în predare și educație. Pentru a pune în aplicare o astfel de abordare, profesorul trebuie să-și completeze în mod semnificativ resursele personale, să învețe să înțeleagă și să simtă nu numai pe ceilalți, ci și pe sine, să-și aprofundeze înțelegerea esenței umanizării procesului pedagogic. |
||||||
Cuvinte-cheie neglijare social-pedagogică, reabilitare, inadaptare, social-pedagogical neglect, rehabilitation, maladaptation |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ilicciev, M.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Particularitățile formării calităților adaptive la elevii neglijați socio-pedagogic</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>2587-3563</relatedIdentifier> <subjects> <subject>neglijare social-pedagogică</subject> <subject>reabilitare</subject> <subject>inadaptare</subject> <subject>social-pedagogical neglect</subject> <subject>rehabilitation</subject> <subject>maladaptation</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Pentru fiecare copil, o întâlnire cu un profesor, întruchipează tot ceia ce ține de procesul de învățare, relații cu ceilalți, obiecte specifice, lecții și viața școlară în general. Dar acest lucru se va întâmpla numai dacă profesorul vede o personalitate unică în fiecare elev, va lua în calcul în mod constant această descoperire, simțind și luând în considerare problemele copiilor, empatizând cu succesele și eșecurile lor, dacă va căuta întotdeauna noi căi de comunicare eficientă cu aceștia, fiind ferm convins că elevii vor să fie partenerii săi în predare și educație. Pentru a pune în aplicare o astfel de abordare, profesorul trebuie să-și completeze în mod semnificativ resursele personale, să învețe să înțeleagă și să simtă nu numai pe ceilalți, ci și pe sine, să-și aprofundeze înțelegerea esenței umanizării procesului pedagogic.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>For each child, a meeting with a teacher embodies everything related to the learning process, relationships with others, specific objects, lessons and school life in general. But this will only happen if the teacher sees a unique personality in each student, will constantly consider this discovery, feeling and taking into account the problems of children, empathizing with their successes and failures, if he is always looking for new ways of communication. effective with them, being firmly convinced that students want to be his partners in teaching and education. In order to implement such an approach, the teacher must significantly supplement his personal resources, learn to understand and feel not only others but also himself, to deepen his understanding of the essence of humanizing the pedagogical process.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>