Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 16:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:338.48-4(478) (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (827) |
Туризм. Экономика туризма (548) |
![]() SUSLENCO, Alina. Promovarea destinațiilor turistice: imaginea Moldovei pe arena internațională. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 29 octombrie 2021, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2021, Vol.40, pp. 485-494. ISBN 978-606-685-831-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere Vol.40, 2021 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere" Iași, România, Romania, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:338.48-4(478) | ||||||
Pag. 485-494 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This paper presents a theoretical-methodological foray on identifying the position of Moldova as a |
||||||
Cuvinte-cheie tourism, image of the tourist destination, tourist destination, promotion of the tourist image, tourist brand |
||||||
|