Articolul precedent |
Articolul urmator |
330 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-26 14:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.92 (25) |
Прикладные информационные (компьютерные) технологии. Методы основанные на применении компьютеров (448) |
SM ISO690:2012 RUSSOV, Igor, BORODAI, Andrei, GONCHAROV, Maxim, POPSOI, Gleb, STARENCO, Iurii, CERBU, Olga. Generating 3D mesh from data for a game using C#. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 309-312. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.92 | ||||||
Pag. 309-312 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article is shown 3D mesh generation from data for a game using C# in case if you want to have diverse maps. However, creating each individual 3d model and texturing would be inefficient. To address this problem, we have created a system that can generate a 3D mesh and apply a texture based on simple data. The map consists of hexagonal tiles, each having a terrain type and an elevation. The map data is stored in an SQL database and is created using a graphical map editor. |
||||||
Cuvinte-cheie mesh, tile, shader, plasă, tile, shader |
||||||
|