Generating 3D mesh from data for a game using C#
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
330 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-26 14:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.92 (25)
Прикладные информационные (компьютерные) технологии. Методы основанные на применении компьютеров (448)
SM ISO690:2012
RUSSOV, Igor, BORODAI, Andrei, GONCHAROV, Maxim, POPSOI, Gleb, STARENCO, Iurii, CERBU, Olga. Generating 3D mesh from data for a game using C#. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 309-312. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Generating 3D mesh from data for a game using C#

CZU: 004.92

Pag. 309-312

Russov Igor1, Borodai Andrei1, Goncharov Maxim1, Popsoi Gleb1, Starenco Iurii1, Cerbu Olga2
 
1 Centre of Excellence in Informatics and Information Technologies, Chişinău,
2 State Agrarian University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

In this article is shown 3D mesh generation from data for a game using C# in case if you want to have diverse maps. However, creating each individual 3d model and texturing would be inefficient. To address this problem, we have created a system that can generate a 3D mesh and apply a texture based on simple data. The map consists of hexagonal tiles, each having a terrain type and an elevation. The map data is stored in an SQL database and is created using a graphical map editor.

În acest articol este prezentată generarea mapelor 3D din date pentru un joc folosind C# în cazul în care doriți să aveți hărți diverse. Cu toate acestea, crearea fiecărui model 3D individual și texturarea ar fi ineficiente. Pentru a rezolva această problemă, am creat un sistem care poate genera un mesh 3D și poate aplica o textură bazată pe date simple. Harta este formată din elemente hexagonale, fiecare având un tip de teren și o înălțime. Datele hărții sunt stocate într-o bază de date SQL și sunt create folosind un editor grafic de hărți.

Cuvinte-cheie
mesh, tile, shader,

plasă, tile, shader