Particularitățile dezvoltării gândirii operaționale la preșcolari în cadrul activităților de matematică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
285 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 13:22
SM ISO690:2012
DECENCO, Veronica. Particularitățile dezvoltării gândirii operaționale la preșcolari în cadrul activităților de matematică. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 130-136. ISBN 978-9975-76-350-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.5, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Particularitățile dezvoltării gândirii operaționale la preșcolari în cadrul activităților de matematică


Pag. 130-136

Decenco Veronica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

The development of operational thinking in preschoolers in mathematics activities occupies an important place in the instructive-educational process. Mathematical training of preschoolers is mainly carried out in the framework of compulsory activities, which actively influence the formation of intellectual actions so necessary for the perception of the world around and the solution of various practical problems.

Cuvinte-cheie
preschool, operational thinking, mathematical activities