Articolul precedent |
Articolul urmator |
285 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 13:22 |
SM ISO690:2012 DECENCO, Veronica. Particularitățile dezvoltării gândirii operaționale la preșcolari în cadrul activităților de matematică. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 130-136. ISBN 978-9975-76-350-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.5, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 130-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The development of operational thinking in preschoolers in mathematics activities occupies an important place in the instructive-educational process. Mathematical training of preschoolers is mainly carried out in the framework of compulsory activities, which actively influence the formation of intellectual actions so necessary for the perception of the world around and the solution of various practical problems. |
||||||
Cuvinte-cheie preschool, operational thinking, mathematical activities |
||||||
|