Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
347 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 08:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (155) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 PERCIUN, Andrei. Indispensabilitatea interactivității umane în contextul crizei COVID-19. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2021, nr. 1(185), pp. 172-181. ISSN 1957-2294. DOI: https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | |||||||
Numărul 1(185) / 2021 / ISSN 1957-2294 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.14 | |||||||
CZU: 37.018.43 | |||||||
Pag. 172-181 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol este cât se poate de actual în contextul implementării regimului de lucru de la distanță și studiilor on-line. Faptul că te poți afla la lucru sau la ore într-un context casnic reprezintă un privilegiu deosebit. Cu toate acestea, nu putem trece cu vederea unele lacune ale acestui tip de experiență. În cazul predării, cunoștințele nu se pot interpreta ca o sumă de date ce așteaptă să fie livrate destinatarilor. Contextul social și interacțiunea umană relevă dimensiunea de sens al cunoștințelor, iar odată cu prinderea sensului – individul, iar în cazul procesului de învățare – studentul, care este în stare să înțeleagă rostul și aplicabilitatea cunoștințelor. Vivacitatea stratului de semnififi cații se menține implicit datorită interacțiunii dintre oameni. Exigența de a întreține o comunicare efifi cientă în regimul studiilor de la distanță reprezintă o adevărată provocare, în primul rând, pentru profesori. În aceste împrejurări profesorul riscă să devină un livrator de date și mai puțin un formator de sensuri. |
|||||||
Cuvinte-cheie pandemie, COVID-19, fenomenologie, interactivitate, intersubiectivitate, studii de la distanță, comunicare on-line, IA, pandemic, COVID-19, phenomenology, interactivity, intersubjectivity, distance learning, online communication, AI |
|||||||
|