Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:50 |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Formarea impresiilor despre oameni în comunicare. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.1, pp. 545-549. ISBN 978-9975-76-338-7.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 545-549 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prima impresie este ceea ce contează, iar modul de a comunica și a interelaționa cu cineva e ceea ce se reține, ceea ce ne marchează. Spunem despre cineva că a lăsăt o impresie frumoasă atunci când după o primă vedere reușim să schițăm și câteva fragmente de discuții, nu ne formăm o impresie despre cineva doar după „ambalaj”. |
||||||
Cuvinte-cheie impresii, comunicare, impressions, communication |
||||||
|