Formarea impresiilor despre oameni în comunicare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
337 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 21:50
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Formarea impresiilor despre oameni în comunicare. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.1, pp. 545-549. ISBN 978-9975-76-338-7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.1, 2021
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"
70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021

Formarea impresiilor despre oameni în comunicare


Pag. 545-549

Cazacioc Nadejda
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 noiembrie 2021


Rezumat

Prima impresie este ceea ce contează, iar modul de a comunica și a interelaționa cu cineva e ceea ce se reține, ceea ce ne marchează. Spunem despre cineva că a lăsăt o impresie frumoasă atunci când după o primă vedere reușim să schițăm și câteva fragmente de discuții, nu ne formăm o impresie despre cineva doar după „ambalaj”.

The first impression is what matters, and the way we communicate and interact with someone is what is retained, what marks us. We say about someone that he left a beautiful impression when at first sight we manage to sketch a few fragments of discussions, we do not form an impression about someone only after the "packaging".

Cuvinte-cheie
impresii, comunicare,

impressions, communication