Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
682 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-26 13:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.012+373.037.1:796.322 (2) |
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1739) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 CIUBOTARU, Mihai. Pregătirea motrice a elevilor din ciclul gimnazial în cadrul lecțiilor de educație fizică în aer liber prin aplicarea mijloacelor din handbal. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2021, nr. 37(1), pp. 136-145. ISSN 1857-4114. DOI: https://doi.org/10.52449/1857-4114.2021.37-1.11 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 37(1) / 2021 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52449/1857-4114.2021.37-1.11 | ||||||
CZU: 796.012+373.037.1:796.322 | ||||||
Pag. 136-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația fizică și sportul reprezintă un domeniu important pentru elevii din gimnaziu. În cadrul lecțiilor de educație fizică, folosirea metodelor interactive conduce la stimularea interesului elevilor pentru a executa exercițiile fizice, creșterea eficienței lecției, creșterea motivației de a învăța și de a descoperi acte și acțiuni noi. Pentru a avea rezultate bune în activitățile propuse, trebuie să existe o armonie între condiția fizică, capacitațile fizice de bază și cele specifice. Exercițiile fizice executate corect dezvoltă calitățile motrice de bază (viteză, îndemânare, suplețe, rezistență, forță), care sunt indispesabile vieții. Metodele de cercetare folosite în cadrul experimentului au fost: metoda studiului bibliogafic, metoda observației, metoda testelor, metoda matematică, precum și metoda grafică și tabelară. Scopul acestui studiu experimental constă în identificarea nivelului motrice al elevilor din clasa a VII-a și obținerea unor rezultate mai bune, care conduc spre progres, în vederea creșterii eficienței lecției de educație fizică. Așadar, la clasa experiment s-au aplicat mijloace create diferit, iar clasa martor a urmat programa școlară. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, gimnaziu, exerciţiu, eficienţă |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ciubotaru, M.</dc:creator> <dc:date>2021-10-24</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Educația fizică și sportul reprezintă un domeniu important pentru elevii din gimnaziu. În cadrul lecțiilor de educație fizică, folosirea metodelor interactive conduce la stimularea interesului elevilor pentru a executa exercițiile fizice, creșterea eficienței lecției, creșterea motivației de a învăța și de a descoperi acte și acțiuni noi. Pentru a avea rezultate bune în activitățile propuse, trebuie să existe o armonie între condiția fizică, capacitațile fizice de bază și cele specifice. Exercițiile fizice executate corect dezvoltă calitățile motrice de bază (viteză, îndemânare, suplețe, rezistență, forță), care sunt indispesabile vieții. Metodele de cercetare folosite în cadrul experimentului au fost: metoda studiului bibliogafic, metoda observației, metoda testelor, metoda matematică, precum și metoda grafică și tabelară. Scopul acestui studiu experimental constă în identificarea nivelului motrice al elevilor din clasa a VII-a și obținerea unor rezultate mai bune, care conduc spre progres, în vederea creșterii eficienței lecției de educație fizică. Așadar, la clasa experiment s-au aplicat mijloace create diferit, iar clasa martor a urmat programa școlară.</p></dc:description> <dc:identifier>10.52449/1857-4114.2021.37-1.11</dc:identifier> <dc:source>Ştiinţa Culturii Fizice 1 (37) 136-145</dc:source> <dc:subject>elevi</dc:subject> <dc:subject>gimnaziu</dc:subject> <dc:subject>exerciţiu</dc:subject> <dc:subject>eficienţă</dc:subject> <dc:title>Pregătirea motrice a elevilor din ciclul gimnazial în cadrul lecțiilor de educație fizică în aer liber prin aplicarea mijloacelor din handbal</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>