Articolul precedent |
Articolul urmator |
327 0 |
SM ISO690:2012 BABII, Vladimir. Praxiologia inovativ-artistică: oportunitățile implementării. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 4-5. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 4-5 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În materialul de față este valorificată problema implementării în învățământul artistic național a unei praxiologii formativ-inovaționale, care constituie o direcție nouă de cercetare atât în plan teoretic, cât și în plan aplicativ, fiind o continuare logică a conceptului eficienței educației artistice, elaborat recent și aprobat în laboratoarele științifice ale IȘE din Chișinău. Conceptul nominalizat fundamentează pozițiile teoretice și praxiologice ale eficienței acțiunii elevului/stu-dentului și profesorului școlar/universitar, oferind noi deschideri pentru moderni-zarea sistemului învățământului artistic secundar, profesional și universitar. Rezultatele preconizate ale cercetării corelează cu rezultatele investigațiilor obținute în ramura pedagogiei inovative, desfășurate pe o arie largă de către echipa și adepții proiectului științific instituțional Managementul implementării praxiolo-giei formativ-inovaționale în sistemul învățământului artistic național, care înre-gistrează anumite succese în domeniul vizat și care sunt demne de a fi urmate atât de factorii interni, cât și de cei externi. |
||||||
Cuvinte-cheie praxiologia inovativ-formativă, eficiența educației artistice, succes personal, succes public, acțiunea elevului, acțiunea profesorului, pedagogia inovativă, innovative formative praxeology, efficiency of artistic education, personal success, public success, pupil’s action, teacher’s action, innovative pedagogy |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-134870</doi_batch_id> <timestamp>1716331821</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <isbn>978-9975-50-161-3</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Praxiologia inovativ-artistică: oportunitățile implementării</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Vladimir</given_name> <surname>Babii</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <pages> <first_page>4</first_page> <last_page>5</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>