Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
362 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 16:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.018.262 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Veronica. Instrumente metodologice ale programului de consiliere și formare Școala părinților competenți și eficienți. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 8-12. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/5036108 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/5036108 | ||||||
CZU: 373.018.262 | ||||||
Pag. 8-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
De-a lungul timpului, familia a constituit principala instituție de dezvoltare și socializare a membrilor ei. Însă, odată cu fluctuațiile politice, socioeconomice și tehnologice, se conturează tot mai mult ideea de declin al familiei. Acest aspect a determinat apariția și augmentarea dificultăților pe care le întâmpină părinții în creșterea și educația copiilor. Articolul elucidează o serie de metode, tehnici și strategii care au fost valorificate în cadrul programului de consiliere și formare Școala părinților competenți și eficienți. Implementarea instrumentelor metodologice expuse a facilitat formarea, dezvoltarea și modificarea cunoștințelor, atitudinilor, comportamentelor și competențelor parentale, ceea ce a condus la armonizarea și fortificarea relațiilor interpersonale părinți-copii. |
||||||
Cuvinte-cheie instrumente metodologice, educație parentală pozitivă, program de consiliere, competenţe parentale, eficiență parentală, methodological tools, positive parental education, counseling program, parenting skills, parental efficiency |
||||||
|