Articolul precedent |
Articolul urmator |
267 0 |
SM ISO690:2012 ВЕНГЕР, Наталья. Использование танцев в коррекционно-развивающей работе с детьми, имеющими особые образовательные потребности. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 noiembrie 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 2, pp. 135-139. ISBN 978-9975-132-71-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 2, 2016 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 noiembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 135-139 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the problem of the use of dance in correctional-developing work with children with special educational needs. Specific examples show how dance activities affect the psycho-physical development of children, the formation of their personality traits. |
||||||
|