Articolul precedent |
Articolul urmator |
312 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 09:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.353 (26) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658) |
SM ISO690:2012 APOSTOL, Elena. Particularitățile dezvoltării personalității la copiii cu dizabilitate auditivă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 31-37. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.353 | ||||||
Pag. 31-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes the research on the personality subsystems in children with hearing disability. This study allows us to highlight some loopholes among which poor self-assessment research; missing data on comparative studies of personality development in different educational settings, lack of studies on the development of personality subsystems in children with cochlear implant and the influence of psychosocial factors. |
||||||
Cuvinte-cheie child with hearing disability, personality, subsystems, conditions, the impact, copil cu dizabilitate auditivă, personalitate, subsisteme, condiţii, impact. |
||||||
|