Particularitățile dezvoltării personalității la copiii cu dizabilitate auditivă
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
312 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 09:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.353 (26)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (658)
SM ISO690:2012
APOSTOL, Elena. Particularitățile dezvoltării personalității la copiii cu dizabilitate auditivă. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 31-37. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 3, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Particularitățile dezvoltării personalității la copiii cu dizabilitate auditivă

CZU: 376.353

Pag. 31-37

Apostol Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The article analyzes the research on the personality subsystems in children with hearing disability. This study allows us to highlight some loopholes among which poor self-assessment research; missing data on comparative studies of personality development in different educational settings, lack of studies on the development of personality subsystems in children with cochlear implant and the influence of psychosocial factors.

În articol sunt analizate cercetările privind dezvoltarea subsistemelor personalității la copiii cu dizabilitate auditivă. Acest studiu ne permite să evidențiem unele lacune, printre care cercetarea slabă a autoaprecierii; lipsesc date privind studiile comparative a dezvoltării personalității în diferite medii educaționale, lipsesc studiile privind dezvoltarea subsistemelor personalității la copiii cu implant cohlear și influența factorilor psihosociali

Cuvinte-cheie
child with hearing disability, personality, subsystems, conditions, the impact,

copil cu dizabilitate auditivă, personalitate, subsisteme, condiţii, impact.