Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
543 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 20:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3/.5.016:796 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2078) |
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1702) |
SM ISO690:2012 ARSENE, Igor. Studiu privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică pentru elevii din ciclul gimnazial. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 187-192. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3/.5.016:796 | ||||||
Pag. 187-192 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Așa cum se sugerează încă din titlu, acest articol încearcă să reamintească ce ar trebui să fie disciplina educației fizice școlare și importanța învățătorului în abordarea sa pentru îndeplinirea sarcinilor și obiectivelor fundamentale ale disciplinei - realizarea modelului absolvent și, nu în ultimul rând, un semnal că aceste lucruri ar trebui tratate mai serios și responsabil de toți actorii implicați în educație, privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică. Educația fizică contribuie la formarea unei persoane tinere capabile, sănătoase și puternice pentru integrarea în societatea modernă. Sănătatea, dezvoltarea fizică armonioasă sunt premise importante pentru calitățile, abilitățile și trăsăturile copiilor. Realizarea acestui articol a fost impusă de necesitatea de a reacționa în mod concret privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică pentru elevii din ciclul gimnazial, cerințe impuse profesorului care sunt în total neconcordanță cu nevoile populației școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, opțiuni, atractivitate, physical education, options, attractiveness |
||||||
|