Studiu privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică pentru elevii din ciclul gimnazial
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
543 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 20:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3/.5.016:796 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2078)
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1702)
SM ISO690:2012
ARSENE, Igor. Studiu privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică pentru elevii din ciclul gimnazial. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 187-192. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Studiu privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică pentru elevii din ciclul gimnazial

Study on the attractiveness of physical education lessons for middle school students

CZU: 373.3/.5.016:796

Pag. 187-192

Arsene Igor
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 mai 2021


Rezumat

Așa cum se sugerează încă din titlu, acest articol încearcă să reamintească ce ar trebui să fie disciplina educației fizice școlare și importanța învățătorului în abordarea sa pentru îndeplinirea sarcinilor și obiectivelor fundamentale ale disciplinei - realizarea modelului absolvent și, nu în ultimul rând, un semnal că aceste lucruri ar trebui tratate mai serios și responsabil de toți actorii implicați în educație, privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică. Educația fizică contribuie la formarea unei persoane tinere capabile, sănătoase și puternice pentru integrarea în societatea modernă. Sănătatea, dezvoltarea fizică armonioasă sunt premise importante pentru calitățile, abilitățile și trăsăturile copiilor. Realizarea acestui articol a fost impusă de necesitatea de a reacționa în mod concret privind atractivitatea lecțiilor de educație fizică pentru elevii din ciclul gimnazial, cerințe impuse profesorului care sunt în total neconcordanță cu nevoile populației școlare.

As the title suggests, this article seeks to recall what the discipline of school physical education should be and the importance of the teacher in his approach to fulfilling the fundamental tasks and objectives of the discipline - the realization of the graduate model and, last but not least, a signal that these things should be treated more seriously and responsibly by all actors involved in education, regarding the attractiveness of physical education lessons. Physical education contributes to the formation of a young person capable, healthy and strong for integration into modern society. Health, harmonious physical development are important prerequisites for the qualities, abilities and traits of children. The realization of this article was imposed by the need to react concretely on the attractiveness of physical education lessons for high school students, requirements imposed on the teacher that are totally inconsistent with the needs of the school population.

Cuvinte-cheie
educație fizică, opțiuni, atractivitate,

physical education, options, attractiveness