Valorificarea strategiilor didactice în procesul educaţional la distanţă în învăţământul primar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
527 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 23:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:37.018.43 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076)
SM ISO690:2012
ŞPAC, Silvia. Valorificarea strategiilor didactice în procesul educaţional la distanţă în învăţământul primar. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 355-360. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Valorificarea strategiilor didactice în procesul educaţional la distanţă în învăţământul primar

CZU: 373.3.02:37.018.43

Pag. 355-360

Şpac Silvia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2021


Rezumat

This article addresses the issue of education management in the conditions of the pandemic situation in the country. The valorization of the didactic strategies specific to the audiovisual pedagogy contributes to the improvement of the communication process, offers experimental opportunities for the acquisition of knowledge through own effort in the context of learning through discovery, increases the motivation of learning. Student-centered teaching strategies develop the optimization of the educational process through the appropriate choice of methods, techniques, procedures, modern means of training and forms of organization.