Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 23:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:37.018.43 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
![]() ŞPAC, Silvia. Valorificarea strategiilor didactice în procesul educaţional la distanţă în învăţământul primar. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 355-360. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | ||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:37.018.43 | ||||||
Pag. 355-360 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the issue of education management in the conditions of the pandemic situation in the country. The valorization of the didactic strategies specific to the audiovisual pedagogy contributes to the improvement of the communication process, offers experimental opportunities for the acquisition of knowledge through own effort in the context of learning through discovery, increases the motivation of learning. Student-centered teaching strategies develop the optimization of the educational process through the appropriate choice of methods, techniques, procedures, modern means of training and forms of organization. |
||||||
|