Utilizarea experimentului virtual în procesul didactic din aspect bioetic
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
493 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-26 09:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:37.015.2 (1)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4253)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4041)
SM ISO690:2012
LEORDA, Ana, MEREUŢĂ, Ion. Utilizarea experimentului virtual în procesul didactic din aspect bioetic. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 366-370. ISBN 978-9975-76-327-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.1, 2021
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021

Utilizarea experimentului virtual în procesul didactic din aspect bioetic

CZU: 004:37.015.2

Pag. 366-370

Leorda Ana, Mereuţă Ion
 
Institutul de Fiziologie şi Sanocreatologie
 
 
Disponibil în IBN: 16 aprilie 2021


Rezumat

Actualmente, apar noi perspective pentru practica educaţională, aceasta fiind completată cu metode moderne de predare-învăţare şi evaluare, specifice societăţii informaţionale. Un loc aparte îl ocupă experimentul virtual, care se aplică cu succes în procesul didactic la specialitățile biologie și medicină și permite antrenarea studenților în realizarea experimentelor la orele practice. Simulate pe calculator acestea pot fi repetate până când sunt bine înțelese, nu necesită aparataj de laborator sau reactive. Experimentul virtual reprezintă o alternativă a utilizării animalelor de laborator în procesul educațional, ceea ce limitează (exclude) sacrificarea lor

Currently, new perspectives for educational practice appear, this being completed with modern teaching-learning and evaluation methods, specific to the information society. A special place is occupied by the virtual experiment, which is successfully applied in the teaching process to the specialties of biology and medicine and allows students to be trained in conducting experiments in practical classes. Computer simulated they can be repeated until they are well understood, do not require laboratory equipment or reagents. The virtual experiment is an alternative to using laboratory animals in the educational process, which limits (excludes) their slaughter