Articolul precedent |
Articolul urmator |
493 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-26 09:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:37.015.2 (1) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4253) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4041) |
SM ISO690:2012 LEORDA, Ana, MEREUŢĂ, Ion. Utilizarea experimentului virtual în procesul didactic din aspect bioetic. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 366-370. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 004:37.015.2 | ||||||
Pag. 366-370 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, apar noi perspective pentru practica educaţională, aceasta fiind completată cu metode moderne de predare-învăţare şi evaluare, specifice societăţii informaţionale. Un loc aparte îl ocupă experimentul virtual, care se aplică cu succes în procesul didactic la specialitățile biologie și medicină și permite antrenarea studenților în realizarea experimentelor la orele practice. Simulate pe calculator acestea pot fi repetate până când sunt bine înțelese, nu necesită aparataj de laborator sau reactive. Experimentul virtual reprezintă o alternativă a utilizării animalelor de laborator în procesul educațional, ceea ce limitează (exclude) sacrificarea lor |
||||||
|