Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 08:50 |
![]() HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, NENOV, Ina. Oportunităţi de recuperare a copiilor cu CES prin muzică şi dans. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 288-293. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 288-293 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article describes dance and music therapies as some of the effective ways to work with children with special educational needs. Because of developmental specificity, other factors influencing development, imbalances and delays and / or various disabilities may develop in the child's development. The specialists involved in the rehabilitation of these children will find interesting examples for children with special educational needs to adapt more easily to society, feel selfaffirmation and promote their abilities |
||||||
Cuvinte-cheie special educational needs, music therapies |
||||||
|