Articolul precedent |
Articolul urmator |
245 0 |
SM ISO690:2012 ZLATIN, Ecaterina. La lecture et l’ écriture – deux moyens ’apprentissage du français langue étrangère. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 16-17 aprilie 2008, Cahul. Cahul: Tipografia "Turnul Vechi" SRL, 2008, Vol.1, pp. 82-88. ISBN 978-9975-9683-5-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.1, 2008 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 16-17 aprilie 2008 | ||||||
|
||||||
Pag. 82-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Două mijloace considerate revoluţionare în învăţarea, cunoaşterea şi vorbirea unei limbi străine sunt citirea şi scrierea. Fiind folosite împreună dau rezultate fenomenale – se scrie pentru a învăţa citirea, se citeşte pentru a învăţa bine deprinderea scrisului. De la simplu la compus, de la distracţie la învăţare – este o perioadă destul de anevoioasă. La nivelul mediu este posibilă corelaţia limbii franceze cu alte disciplini preferate de studenţi. |
||||||
|