Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() БОЛДЫРЕВА, Людмила. Природа возникновения и проблемы системы маркетингового менеджмента. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 3, 28-29 martie 2014, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2014, Ediţia 3, pp. 133-136. ISBN 978-9975-75-678-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 3, 2014 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 3, Chişinău, Moldova, 28-29 martie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 133-136 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Investigated the nature of marketing management. Considered the basic terms and concepts of marketing management. Analyzed of the major problems of marketing management, both in Ukraine and abroad. Characterized stages of historical development of marketing management. |
||||||
Cuvinte-cheie маркетинговый менеджмент, управление, Маркетинг, предприятие, деятельность, рынок, потребитель, маркетинговая политика. |
||||||
|