Articolul precedent |
Articolul urmator |
394 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-26 10:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.124:786.8(072) (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Музыка (1809) |
SM ISO690:2012 CIOBU, Corin. Studiul acordeonului în formarea specialistului: abordări metodice specifice. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 149-152. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.124:786.8(072) | ||||||
Pag. 149-152 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Possession of the accordion – is a successful way to achieve the goal of music edu-cation, which provides the formation of musical culture as an indispensable part of the spiritual cultu-re of students. The study of the musical art of the accordion cultivates moral, spiritual qualities, edu-cation in students, thus serving a improvement and elevation towards spiritual-artistic values of umanity. |
||||||
Cuvinte-cheie accordion study, specific methodical approaches, musical art, student’s performing competences, skill, pupil, teacher |
||||||
|