Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-10 23:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:159.942 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669) |
Психология (3516) |
SM ISO690:2012 ПАЮЛ, Ирина. Развитие эмпатии в профессиональной подготовке учителя начальной школы. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 64-67. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:159.942 | ||||||
Pag. 64-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol examinează problema dezvoltării empatiei la viitorii profesori din școala primară. Pe baza analizei surselor literare, a sarcinilor acestei lucrări, se determină compo-nentele structurale ale pregătirii studenților pentru această activitate. Este prezentată experiența utilizării activităților teatrale la Facultatea de Științe ale Educației, Psihologie și Arte în Universi-tatea de Stat Alecu Russo din Bălți. |
||||||
Cuvinte-cheie empatie, pregătire empatică a elevilor, activitatea teatrală |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Paiul, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Развитие эмпатии в профессиональной подготовке учителя начальной школы</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-256-6</relatedIdentifier> <subjects> <subject>empatie</subject> <subject>pregătire empatică a elevilor</subject> <subject>activitatea teatrală</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.14:159.942</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol examinează problema dezvoltării empatiei la viitorii profesori din școala primară. Pe baza analizei surselor literare, a sarcinilor acestei lucrări, se determină compo-nentele structurale ale pregătirii studenților pentru această activitate. Este prezentată experiența utilizării activităților teatrale la Facultatea de Științe ale Educației, Psihologie și Arte în Universi-tatea de Stat Alecu Russo din Bălți.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>