Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
622 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 17:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851+373.3 (3) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Formarea competenței de operare cu grupurile de obiecte la copiii de vârstă preșcolară mare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 64-71. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.64-71 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.64-71 | ||||||
CZU: 372.851+373.3 | ||||||
Pag. 64-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de formare a competențelor de operare cu grupurile de obiecte constituie cel mai important domeniu al matematicii studiate la vârsta preșcolară. Acest proces înglobează în sine o suită de acțiuni cu obiecte precum trierea, gruparea, clasificarea, compararea, serierea și ordonarea obiectelor după diferite criterii. Vârsta preșcolară mare este perioada în care preșcolarii operează cu grupurile de obiecte în funcție de 2 și mai mulți criterii. La această vârstă preșcolarii operează mai ușor cu operațiile de triere, grupare, ordonare, decât cu cele de comparare, clasificare și seriere. Pentru dezvoltarea acestor competențe se poate utiliza jocul didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie vârstă preșcolară mare, operare, grupuri de obiecte, trierea, gruparea, compararea, ordonarea, clasificarea, sortarea, high preschool age, operation, groups of objects, selection, grouping, comparing, sorting, classifying, sorting |
||||||
|