Articolul precedent |
Articolul urmator |
403 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 08:52 |
SM ISO690:2012 DIȚĂ, Iris Ionelia. Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației inclusive. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 509-515. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 509-515 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Contextul actualei lucrări este cel al constantelor schimbări, dintre care se subliniază că trebuie să facă parte și schimbările la nivelul educației copiilor din învâțământul special sau din medii defavorizate. Se prezintă obstacolele întâlnite pe drumul încercării de a educa mentalitățile în scopul realizării faptului că elevii cu cerințe speciale merită aceleași șanse și aceeași toleranță ca restul elevilor. Mai departe, explorăm formele de învățământ de care au nevoie elevii cu CES, respectiv enumerăm atât ce trebuie să asigure sistemul în sine, cât și calitățile fundamentale pe care trebuie să le întrunească un profesor din acest domeniu. În încheiere, se stabilesc pripritățile României în vederea îmbunătățirii și promovării educației incluzive. |
||||||
Cuvinte-cheie schimbare, învățământ incluziv, oleranță, egalitate, cerințe de îndeplinit, priorităţi, change, incluzive education, tolerance, equality, requirements, priorities |
||||||
|