Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației inclusive
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
403 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-13 08:52
SM ISO690:2012
DIȚĂ, Iris Ionelia. Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației inclusive. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 509-515. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Aspecte ale teoriei și practicii în sistemul formării profesionale a specialiștilor în domeniul educației inclusive


Pag. 509-515

Diță Iris Ionelia
 
Necunoscută, România
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2021


Rezumat

Contextul actualei lucrări este cel al constantelor schimbări, dintre care se subliniază că trebuie să facă parte și schimbările la nivelul educației copiilor din învâțământul special sau din medii defavorizate. Se prezintă obstacolele întâlnite pe drumul încercării de a educa mentalitățile în scopul realizării faptului că elevii cu cerințe speciale merită aceleași șanse și aceeași toleranță ca restul elevilor. Mai departe, explorăm formele de învățământ de care au nevoie elevii cu CES, respectiv enumerăm atât ce trebuie să asigure sistemul în sine, cât și calitățile fundamentale pe care trebuie să le întrunească un profesor din acest domeniu. În încheiere, se stabilesc pripritățile României în vederea îmbunătățirii și promovării educației incluzive.

The context of this paper is defined by the constant change that surrounds us and the subject itself begins from the fact that this rule of change must also apply in the incluzive education system We begin by detailing the struggles met on the road to make sure that students with special needs are treated equally as the rest of the collective in terms of chances and Next, we explored the forms of education required by the special needs students, we list not only the conditions that must be provided by the system, but also the qualities a teacher must have to really help these children. In the final segment, we outline what priorities should Romania establish in order to change the incluzive education system.

Cuvinte-cheie
schimbare, învățământ incluziv, oleranță, egalitate, cerințe de îndeplinit, priorităţi,

change, incluzive education, tolerance, equality, requirements, priorities