Metodologia studiului culorii și impactul cromatic în designul interior pentru studenții de la programul de studii design interior
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
364 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-30 21:25
SM ISO690:2012
SPĂTARU, Rodica. Metodologia studiului culorii și impactul cromatic în designul interior pentru studenții de la programul de studii design interior . In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.3, pp. 353-358. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-377-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.3, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Metodologia studiului culorii și impactul cromatic în designul interior pentru studenții de la programul de studii design interior


Pag. 353-358

Spătaru Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2021


Rezumat

The color study methodology is proposed by J. Itten's scientific research inspired by Goethe's theories and Isaac Newton's studies. The color learning method was one of the basic elements of the introductory course of J. Itten held at the Bauhaus Academy of Art. The beautiful realization of the entourage and the creation of the harmonious atmosphere of the interior results from an extensive knowledge of the color effects, in relationship with the human psychology and the artistic, refined colors combinations. The color palette gives life to things, creates impressions and illusions of space, color changes our states of mind, may calm us or irritate, may predispose us to communicability, thus changing our attitude, perception, behavior.