Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-07 20:10 |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Asigurarea continuității în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la vârstele preșcolară și școlară mică din perspectiva abordării holiste a copilului. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 66-77. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 66-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The process of ensuring the continuity in the formation of geometric representations implies the holistic approach of child personality development of preschool and small school age. In this case, can be conceived the continuous training, when each stage will not function separately from the other, but the instructional-educational process will be organized on the basis of the acquisitions acquired at the previous levels of education. |
||||||
|