Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 23:59 |
SM ISO690:2012 VASILACHE, Andrei. Priorities for methods of teaching english phonetics to beginners. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 255-258. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 255-258 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat reflectă posibilități optime de prezentare ale modalităților de asimilare eficientă a foneticii engleze pentru începători. În marea sa parte, cele expuse mai jos descriu modalități de pronunţie ale sunetelor foneticii engleze prin prisma unor metode tradiționale. De asemenea, sunt expuse abordările și prioritățile metodice, care contribuie la realizarea obiectivelor didactice de studiere a foneticii engleze. |
||||||
|