Articolul precedent |
Articolul urmator |
611 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-14 15:48 |
SM ISO690:2012 GOLUBOVSCHI, Oxana, POSTICA, Oxana. Benefits of pedagogically sound homework. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 201-209. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 201-209 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui articol este de a convinge profesorii de limba engleză ca limbă străină (EFL) că temele pentru acasă sunt într-adevăr benefice, prezentând mai multe exemple de sarcini de înaltă calitate. Argumentul este că nu timpul petrecut pentru pregătirea temelor pentru acasă contează în învăţarea limbilor străine, ci, mai degrabă, tipurile de sarcini - probabil diferite de activităţile tradiţionale, care fac învăţarea mai eficientă. |
||||||
|