Articolul precedent |
Articolul urmator |
494 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 15:11 |
SM ISO690:2012 HERŢA, Lilia, POSTICA, Oxana. Metode tradiţionale şi moderne în predarea limbii engleze. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 214-222. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 214-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modern teaching methods provide an alternative to traditional formulas by offering other methodological and instrumental options that enrich the evaluative practice. In the learning process, teaching, learning and evaluation is done with the help of important elements that are closely linked, thus ensuring a coherent and beneficial deployment of these processes. In the practice of teaching English, there are a variety of methods that have been and are being used, some more efficient, others less effective. Each method has its advantages and disadvantages and, in the end, most teachers use a combination of several methods, getting the best out of each. |
||||||
|