Metode tradiţionale şi moderne în predarea limbii engleze
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
494 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 15:11
SM ISO690:2012
HERŢA, Lilia, POSTICA, Oxana. Metode tradiţionale şi moderne în predarea limbii engleze. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 214-222. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.1, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Metode tradiţionale şi moderne în predarea limbii engleze


Pag. 214-222

Herţa Lilia1, Postica Oxana2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic "Traian", Chişinau
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2021


Rezumat

Modern teaching methods provide an alternative to traditional formulas by offering other methodological and instrumental options that enrich the evaluative practice. In the learning process, teaching, learning and evaluation is done with the help of important elements that are closely linked, thus ensuring a coherent and beneficial deployment of these processes. In the practice of teaching English, there are a variety of methods that have been and are being used, some more efficient, others less effective. Each method has its advantages and disadvantages and, in the end, most teachers use a combination of several methods, getting the best out of each.