Articolul precedent |
Articolul urmator |
561 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.88:811=133.1 (1) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2669) |
Языки (3300) |
SM ISO690:2012 GUZUN, Maria. La démarche réflexive: un nouveau paradigme pour la pédagogie universitaire. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.4, pp. 25-29. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-453-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.4, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.88:811=133.1 | ||||||
Pag. 25-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea reflexivă ocupă un loc important în Curricumulul Naţional 2019, conceput cu scopul de a orienta predarea/învăţarea limbilor străine în aspect cognitiv, metacognitiv, reflexiv şi acţional. Aspectul reflexiv impune pedagogului să ţină cont de experienţele sale anterioare pentru a-i permite modificarea calităţii experienţelor ulterioare. Profesorul va aplica în predare metode şi strategii, care îi vor ajuta pe studenţi să chibzuiască în situaţiile didactice propuse, bazate pe rezolvare de probleme. David Colb, unul din fondatorii curentului practicii reflexive, a prezentat un model de dezvoltare a gândirii critice în predarea limbilor străine. Noi am adaptat aceste model pentru ciclul universitar, care va fi util în procesul analizei textuale. Etapele propuse din acest model vor ajuta studenţii să utilizeze acelaşi mod operaţional de analiză a unei situaţii-problemă, atât în clasă, cât şi în lucrul autonom. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare reflexivă, gândire critică, metodă, FLE, Curriculum Naţional 2019 |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Guzun, M.V.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Abordarea reflexivă ocupă un loc important în Curricumulul Naţional 2019, conceput cu scopul de a orienta predarea/învăţarea limbilor străine în aspect cognitiv, metacognitiv, reflexiv şi acţional. Aspectul reflexiv impune pedagogului să ţină cont de experienţele sale anterioare pentru a-i permite modificarea calităţii experienţelor ulterioare. Profesorul va aplica în predare metode şi strategii, care îi vor ajuta pe studenţi să chibzuiască în situaţiile didactice propuse, bazate pe rezolvare de probleme. David Colb, unul din fondatorii curentului practicii reflexive, a prezentat un model de dezvoltare a gândirii critice în predarea limbilor străine. Noi am adaptat aceste model pentru ciclul universitar, care va fi util în procesul analizei textuale. Etapele propuse din acest model vor ajuta studenţii să utilizeze acelaşi mod operaţional de analiză a unei situaţii-problemă, atât în clasă, cât şi în lucrul autonom.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului (Seria 22, Vol.4) 25-29</dc:source> <dc:subject>abordare reflexivă</dc:subject> <dc:subject>gândire critică</dc:subject> <dc:subject>metodă</dc:subject> <dc:subject>FLE</dc:subject> <dc:subject>Curriculum Naţional 2019</dc:subject> <dc:title>La démarche réflexive: un nouveau paradigme pour la pédagogie universitaire</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>