Valorificarea strategiei bazată pe sarcini în procesul de predare-învățare a limbii și literaturii române
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
571 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-11 15:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1+821.135.1 (10)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090)
Балканские романские языки (1473)
Литература на балканских романских языках (2138)
SM ISO690:2012
BARBĂNEAGRĂ, Alexandra. Valorificarea strategiei bazată pe sarcini în procesul de predare-învățare a limbii și literaturii române. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 268-271. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Valorificarea strategiei bazată pe sarcini în procesul de predare-învățare a limbii și literaturii române

CZU: 37.016:811.135.1+821.135.1

Pag. 268-271

Barbăneagră Alexandra
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

The article approaches the problem of creating effective conditions for learning Romanian language and literature through the task-based learning strategy. An appropriate task gives the teacher the opportunity to implement forms of Active Learning. In the process of solving the task, students will explore several ways that lead to the solution(s). Students will acquire the necessary skills and abilities. Approach Task-based learning, through which thinking is integrated with action, has implications for the whole learning process. Work-based learning prepares students for life by creating real-life situations as a learning environment.

Cuvinte-cheie
teaching strategy, task-based learning, skills (knowledge, abilities, attitudes), active interactive methods