Articolul precedent |
Articolul urmator |
578 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 18:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (508) |
Организация обучения (561) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Aspecte metodologice ale programului de formare profesională continuă a cadrelor didactice din învățământul general. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 381-387. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 381-387 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă aspecte metodologice ale programului de formare profesională continuă ale cadrelor didactice în contextul documentelor de politici educaționale. Aspectul științific vizează analiza conceptului de competență profesională și identificarea mai multor tipuri de competențe pedagogice. Aspectul managerial al programului de formare profesională continuă a cadrelor didactice este prezentat ca un ciclu, care cuprinde mai multe etape: planificarea procesului de formare profesională continuă; organizarea procesului de formare profesională continuă; monitorizarea/coordonarea performanțelor; evaluarea programului de formare profesională continuă; îmbunătățirea programului de formare profesională continuă. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, formare profesională continuă, program de formare profesională, competenţă profesională, standarde, activitate, reformă curriculară, enseignant, formation professionnelle continue, programme de formation professionnellem, compétence professionnelle, normes, activité, reforme curriculaire |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-117912</cfResPublId> <cfResPublDate>2020</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 3-a</cfVol> <cfStartPage>381</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-3422-5-4</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/117912</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Aspecte metodologice ale programului de formare profesională continuă a cadrelor didactice din învățământul general</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>profesor; formare profesională continuă; program de formare profesională; competenţă profesională; standarde; activitate; reformă curriculară; enseignant; formation professionnelle continue; programme de formation professionnellem; compétence professionnelle; normes; activité; reforme curriculaire</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Articolul prezintă aspecte metodologice ale programului de formare profesională continuă ale cadrelor didactice în contextul documentelor de politici educaționale. Aspectul științific vizează analiza conceptului de competență profesională și identificarea mai multor tipuri de competențe pedagogice. Aspectul managerial al programului de formare profesională continuă a cadrelor didactice este prezentat ca un ciclu, care cuprinde mai multe etape: planificarea procesului de formare profesională continuă; organizarea procesului de formare profesională continuă; monitorizarea/coordonarea performanțelor; evaluarea programului de formare profesională continuă; îmbunătățirea programului de formare profesională continuă.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='FR' cfTrans='o'><p>L’article présente les aspects méthodologiques du programme de formation professionnelle continue des enseignants dans le contexte des documents de politique éducative. L’aspect scientifique vise à analyser le concept de compétence professionnelle et à identifier plusieurs types de compétences pédagogiques. L’aspect de gestion du programme de formation professionnelle continue des enseignants est présenté comme un cycle qui comprend plusieurs étapes: planification du programme de formation professionnelle continue, organiser le processus de formation professionnelle continue; coordination des performances; l’amélioration du programme de formation professionnelle continue.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-21576</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-21576</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-21576-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Afanas</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Aliona</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>