Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 16:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:373.3 (3) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4065) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2124) |
![]() DUBINEANSCHI, Tatiana. Aspecte teoretice și practici de valorificare a educației steam la nivelul primar de învățământ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 315-319. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:373.3 | ||||||
Pag. 315-319 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In this article are highlighted the following ideas from the international educational experience with reference to the need and practice of implementing. Is also presented, at the level of educational policy documents, the framework of implementation of STEAM education at the primary in the Republic of Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie STEAM education, interdisciplinarity, Transdisciplinary, educational experience |
||||||
|