Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 15:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.048.45:331.548 (1) |
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (258) |
Рынок труда. Занятость (479) |
![]() ADĂSCĂLIŢEI, Cristian. Identitatea vocaţionalӑ - conceptualizare și impact în dezvoltarea carierei. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 139-145. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.048.45:331.548 | ||||||
Pag. 139-145 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In correlation with the development of vocational identity, we will refer to vocational education and the models of action generated by it, which are important in preventing the difficulties of adaptation of adolescents in the school environment. In this sense, it is noted the existence of multiple approaches to the modalities of education, counseling and career guidance interventions, which coexist and are required to be respected. |
||||||
Cuvinte-cheie vocational identity, vocational education, career education |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Adăscăliţei, C.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>In correlation with the development of vocational identity, we will refer to vocational education and the models of action generated by it, which are important in preventing the difficulties of adaptation of adolescents in the school environment. In this sense, it is noted the existence of multiple approaches to the modalities of education, counseling and career guidance interventions, which coexist and are required to be respected.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului (Seria 22, Vol.2) 139-145</dc:source> <dc:subject>vocational identity</dc:subject> <dc:subject>vocational education</dc:subject> <dc:subject>career education</dc:subject> <dc:title>Identitatea vocaţionalӑ - conceptualizare și impact în dezvoltarea carierei</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>