Articolul precedent |
Articolul urmator |
471 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-23 18:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851 (77) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
SM ISO690:2012 VACARAŞ, Olga. Rolul problematizării în formarea competențelor specifice la matematică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 349-351. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.851 | ||||||
Pag. 349-351 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare este descrisă metoda de învățare prin problematizare, sunt enumerate etapele de implementare a acestei metode în scopul facilitării formării competențelor specifice la matematică. |
||||||
Cuvinte-cheie problemă, situaţie-problemă, problematizare, competenţă, problem, situation-problem, problematization, competence |
||||||
|