Rolul problematizării în formarea competențelor specifice la matematică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
471 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-23 18:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851 (77)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
SM ISO690:2012
VACARAŞ, Olga. Rolul problematizării în formarea competențelor specifice la matematică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 349-351. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Rolul problematizării în formarea competențelor specifice la matematică

CZU: 372.851

Pag. 349-351

Vacaraş Olga
 
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

În lucrare este descrisă metoda de învățare prin problematizare, sunt enumerate etapele de implementare a acestei metode în scopul facilitării formării competențelor specifice la matematică.

The paper describes the method of learning by means of problematization, the stages of implementation of this method are listed in order to facilitate the formation of specific competences in mathematics.

Cuvinte-cheie
problemă, situaţie-problemă, problematizare, competenţă,

problem, situation-problem, problematization, competence