Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-06 08:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.91-053.67 (1) |
Психология (3513) |
SM ISO690:2012 COŞCODAN, Diana, MOŞANU-ŞUPAC, Lora. Starea psihofiziologică a elevilor claselor liceale în condițiile procesului educațional la distanță. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 113-116. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.91-053.67 | ||||||
Pag. 113-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate datele referitoare la impactul procesului educațional la distanță asupra unor funcții fiziologice și stării emoționale ale elevilor claselor liceale. S-a stabilit creșterea numărului de elevi cu dereglări funcționale cardiace și respiratorii și cu simptome subclinice ale anxietății. |
||||||
Cuvinte-cheie funcție fiziologică, stare emoțională, proba ortostatică, probe funcționale respiratorii Ștanghe și Ghence, nivel de anxietate, physiological function, emotional state, orthostatic test, Ștanghe and Ghence respiratory function tests, anxiety level |
||||||
|