Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/.96+37.091 (3) |
Административные проблемы учебных заведений (200) |
Области управления (318) |
Организация обучения (560) |
![]() CEBANU (SLUTU), Lilia. Eficienţa activităţii manageriale în formarea profesională continuă a cadrelor didactice. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 431-437. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.95/.96+37.091 | ||||||
Pag. 431-437 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the theoretical and praxiological benchmarks on the effectiveness of managerial activity in the continuous education of teachers based on the integrated aspect of teacher professionalization which includes: concepts, principles, training actions of all teachers, training that reflects the complex model of society, in ways that will help them to acquire the skills (knowledge, skills and attitudes) necessary to work effectively with students. |
||||||
|