Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
527 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-08-08 13:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:7.03:002+002:7.03 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3998) |
История искусства. Художественные стили, направления, школы, влияния (59) |
Документация. Научно-техническая информация (НТИ). Печать в целом. Авторство (67) |
SM ISO690:2012 RAŞCHITOR, Tatiana. Analiza critică a surselor bibliografice la disciplina istoria artelor. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2020, nr. 1(36), pp. 154-158. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 1(36) / 2020 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:7.03:002+002:7.03 | ||||||
Pag. 154-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În activitatea ştiinţifică şi didactică desfăşurată în cadrul disciplinei istoria artelor plastice apar un şir de probleme de documentare şi prelucrare a informaţiei. Soluţionarea acestor aspecte nu este doar prerogativa profesorului, ci şi a studentului. În procesul de învăţare studentul urmează să-şi dezvolte continuu capacitatea de a găsi, selecta şi analiza informaţia. În articol sunt punctate principalele probleme întâlnite în procesul de documentare la disciplina istoria artelor şi metodele de clarificare a acestora; sunt clasificate şi prezentate informaţiile şi sursele bibliografice specifice disciplinei, dar şi tehnicile de dezvoltare a gândirii critice aplicabile în contextul descris. Autorul elaborează 3 activităţi de învăţare, în cadrul cărora au fost analizate 4 probleme de documentare. |
||||||
Cuvinte-cheie bibliografie, Informaţie, documentare, istoria artelor plastice, analiză, învăţare, gândire critică, bibliography, information, documentation, art history, Analysis, learning, critical thinking |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Raşchitor, T.</dc:creator> <dc:date>2020-08-06</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În activitatea ştiinţifică şi didactică desfăşurată în cadrul disciplinei istoria artelor plastice apar un şir de probleme de documentare şi prelucrare a informaţiei. Soluţionarea acestor aspecte nu este doar prerogativa profesorului, ci şi a studentului. În procesul de învăţare studentul urmează să-şi dezvolte continuu capacitatea de a găsi, selecta şi analiza informaţia. În articol sunt punctate principalele probleme întâlnite în procesul de documentare la disciplina istoria artelor şi metodele de clarificare a acestora; sunt clasificate şi prezentate informaţiile şi sursele bibliografice specifice disciplinei, dar şi tehnicile de dezvoltare a gândirii critice aplicabile în contextul descris. Autorul elaborează 3 activităţi de învăţare, în cadrul cărora au fost analizate 4 probleme de documentare.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In the scientific and didactic activity carried out within the art history module there occur some problems with documentation and information processing. Solving these issues is not only the prerogative of the teacher, but also of the student. In the learning process, the student should continuously develop the ability to find, select and analyze information. The article outlines the main problems encountered in the process of documentation in the art history module and the methods of clarifying them; the author classified and presented the information and bibliographic sources specific to the discipline, but also the techniques of developing critical thinking skills applicable to the described context. She has elaborated 3 learning activities, in which 4 documentation problems have been analyzed.</p></dc:description> <dc:source>Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică 36 (1) 154-158</dc:source> <dc:subject>bibliografie</dc:subject> <dc:subject>Informaţie</dc:subject> <dc:subject>documentare</dc:subject> <dc:subject>istoria artelor plastice</dc:subject> <dc:subject>analiză</dc:subject> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>gândire critică</dc:subject> <dc:subject>bibliography</dc:subject> <dc:subject>information</dc:subject> <dc:subject>documentation</dc:subject> <dc:subject>art history</dc:subject> <dc:subject>Analysis</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>critical thinking</dc:subject> <dc:title>Analiza critică a surselor bibliografice la disciplina istoria artelor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>