Valorificarea strategiilor didactice interactive în cadrul lecțiilor de matematică în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
739 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 11:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212)
SM ISO690:2012
CÎRLAN, Liliana. Valorificarea strategiilor didactice interactive în cadrul lecțiilor de matematică în clasele primare. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 10, 5-6 decembrie 2019, Chişinău. Chişinău, 2019: "Print-Caro" SRL, 2020, Ediția 10, pp. 489-494. ISBN 978-9975-3371-7-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 10, 2020
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
10, Chişinău, Moldova, 5-6 decembrie 2019

Valorificarea strategiilor didactice interactive în cadrul lecțiilor de matematică în clasele primare

Valuing interactive teaching strategies within the mathematics lessons in the primary classes

CZU: 37.02

Pag. 489-494

Cîrlan Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2020


Rezumat

In order to promote the quality of teaching-learning of mathematics in the primary classes, the teacher must carry out a reconsideration of the educational approach, so that the developed teaching strategies are centered on the student, i. e. the learner. Because the teaching strategies must ensure the development of cognitive, affective and actional psychic processes, in order to offer them possibilities of adaptation and framing in the social and professional environment. The teaching strategies based on action, application, and research have a great importance in teaching-learning mathematics in the primary classes. Later, these strategies will enable students to gain qualitative and functional knowledge.

Pentru a promova calitatea în predarea-învățarea matematicii în clasele primare învățătorul trebuie să realizeze o revizuire a demersului educaţional, astfel încât strategiile didactice elaborate să fie centrate pe elev, adică pe cel ce învaţă. Strategiile didactice aplicate în școala primară trebuie să asigure dezvoltarea proceselor psihice cognitive, afective şi pe cele acţionale, pentru a le oferi posibilități de adaptare şi încadrare atât la următorul nivel de învățământ cât și în mediul social și profesional. O importanță mare în predarea-învățarea matematicii în clasele primare o au strategiile didactice bazate pe acţiune, investigație, experimentare, aplicare etc. Aceste strategii didactice vor permite elevilor să obțină ulterior cunoștințe calitative și funcționale.

Cuvinte-cheie
teaching strategies, interactive teaching strategies, primary classes,

strategii didactice, strategii didactice interactive, nivelul învățământului primar