Aplicaţii de invăţare transdisciplinară a conţinuturilor de cultură la lecţiile de Istorie, treapta liceală
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
512 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-11 18:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:94:008 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4064)
Всеобщая история (531)
Цивилизация. Культура. Прогресс (824)
SM ISO690:2012
VRABIE, Vera. Aplicaţii de invăţare transdisciplinară a conţinuturilor de cultură la lecţiile de Istorie, treapta liceală. In: Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar : Patrimoniul cultural naţional şi universal în sistemul educaţional, 22-23 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: SRL „Garomont Studio”, 2016, pp. 107-115. ISBN 978-9975-46-291-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar 2016
Conferința "Cercetarea şi valorificare patrimoniului naţional şi universal în învăţământul preuniversitar"
Chişinău, Moldova, 22-23 aprilie 2016

Aplicaţii de invăţare transdisciplinară a conţinuturilor de cultură la lecţiile de Istorie, treapta liceală

CZU: 37.016.046:94:008

Pag. 107-115

Vrabie Vera
 
Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 iunie 2020


Rezumat

History as a school subject is a problematic one and many problems can't just be related to a monodisciplinary, in order to find the right solutions these problems must be approached from interdisciplinary and transdisciplinary out look. Curricular courses which tackle the culture can and must be learned interdisciplinary because all together build a sketch (studies) of a variety of subjects, making up situations that reflect the reality that educates and upgrades the cultural aspects of a student.

Cuvinte-cheie
the application of a transdisciplinary model, cultural diversity, transdisciplinary approach, transdisciplinary reserch, curricular courses which tackle the culture