Organizarea funcţiei de marketing în întreprinderile agroalimentare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
594 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-09 13:47
SM ISO690:2012
MÎRZA, Sergiu. Organizarea funcţiei de marketing în întreprinderile agroalimentare. In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2012, Chişinău. Chişinău: 2012, Vol.31, pp. 312-321. ISBN 978-9975-64-235-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie
Vol.31, 2012
Conferința "Tendinţe moderne de dezvoltare economică şi financiară a spaţiului rural"
Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2012

Organizarea funcţiei de marketing în întreprinderile agroalimentare


Pag. 312-321

Mîrza Sergiu
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2020


Rezumat

Economic theory has identified five functions of the company: research and development, production, trade, finance, accounting and personnel. Commercial function includes, as a rule, supply activities, marketing and sales. Marketing task is to discover the existence, within the market, favorable opportunities for the enterprise, partially met or unmet needs of consumers, etc.. and seek solutions to them.

Cuvinte-cheie
Structura unei organizaţii., Organizarea “solară”., Managerul de produs., Trade marketing