IBN
Закрыть

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "integrare"
Formarea capacităților de autoreglare a activității copiilor cu dizabilități mentale
Lapoşina Emilia, Frunze Olesea
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2. 2022. Chișinău, Republic of Moldova. .
Disponibil online 11 January, 2023. Descarcări-11. Vizualizări-391
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea capacităților de autoreglare a activității copiilor cu dizabilități mentale
Lapoşina Emilia, Frunze Olesea
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2. 2022. Chișinău, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-159-97-5.
Disponibil online 10 January, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-216
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul nivelului de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități din clase incluzive
Lapoşina Emilia, Curilov Svetlana
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții
2021. . ISBN 978-9975-46-558-8..
Disponibil online 4 May, 2022. Descarcări-13. Vizualizări-626
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dificultăți de adaptare și integrare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de învățare
Curilov Svetlana12, Lapoşina Emilia1
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 30 December, 2019. Descarcări-99. Vizualizări-1232
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici incluzive
Lapoşina Emilia1, Curilov Svetlana12
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
Disponibil online 25 November, 2018. Descarcări-47. Vizualizări-1066
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea coeziunii grupului prin cooperare în clase incluzive
Frunze Olesea1, Lapoşina Emilia2
Vector European
Nr. 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
Disponibil online 12 June, 2019. Descarcări-36. Vizualizări-798
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6