Afișare rezultate
Formarea capacităților de autoreglare a activității copiilor cu dizabilități mentale |
Lapoşina Emilia, Frunze Olesea |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research |
Ediția 2. 2022. Chișinău, Republic of Moldova. . |
Disponibil online 11 January, 2023. Descarcări-11. Vizualizări-391 |
Formarea capacităților de autoreglare a activității copiilor cu dizabilități mentale |
Lapoşina Emilia, Frunze Olesea |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research |
Ediția 2. 2022. Chișinău, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-159-97-5. |
Disponibil online 10 January, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-216 |
Studiul nivelului de adaptare școlară a copiilor cu dizabilități din clase incluzive |
Lapoşina Emilia, Curilov Svetlana |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții |
2021. . ISBN 978-9975-46-558-8.. |
Disponibil online 4 May, 2022. Descarcări-13. Vizualizări-626 |
Dificultăți de adaptare și integrare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de învățare |
Curilov Svetlana12, Lapoşina Emilia1 |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială |
Nr. 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 |
Disponibil online 30 December, 2019. Descarcări-99. Vizualizări-1232 |
Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici incluzive |
Lapoşina Emilia1, Curilov Svetlana12 |
Revistă de știinţe socioumane |
Nr. 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X |
Disponibil online 25 November, 2018. Descarcări-47. Vizualizări-1066 |
Formarea coeziunii grupului prin cooperare în clase incluzive |
Frunze Olesea1, Lapoşina Emilia2 |
Vector European |
Nr. 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 12 June, 2019. Descarcări-36. Vizualizări-798 |
1-6 of 6