Afișare rezultate
Elementele mixului de marketing în planificarea activităţii manageriale sustenabile |
Gîdilica Constantin12 |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediția 4, Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978‐9975‐3527‐2‐7.. |
Disponibil online 29 April, 2022. Descarcări-118. Vizualizări-867 |
Negocierile prin comunicare în teoriile economice și manageriale |
Gîdilica Constantin |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 15 July, 2021. Descarcări-61. Vizualizări-656 |
Puterea de negociere – succesul managerului contemporan |
Gîdilica Constantin |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene |
2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3287-6-0. |
Disponibil online 27 December, 2019. Descarcări-120. Vizualizări-934 |
1-3 of 3