IBN
Закрыть

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "branding"
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor
Bulat Veronica
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4.
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-39. Vizualizări-506
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice
Bulat Veronica
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 29 January, 2021. Descarcări-40. Vizualizări-506
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promotion of the brand policy of the economic entity considering its economic-financial situation
Bulat Veronica1, Gogu Emilia2
1 Moldova State University,
2 Bucharest University of Economic Studies
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-233
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3